SKYPE

Sådär, då har jag pratat med familjen en snabbis via Skype. Uppkopplingen var inte den bästa, men jag och kidsen hann med några frågor så som "vad gillar du för mat?", "vilken är din favoritfärg?" och så fick de berätta lite om vad de tycker om att göra. Killen gillar att simma, tjejen håller på med konståkning. Mamman var med också, men sen sista minutrarna gick hon och barnen och jag pratade lite med bara pappan igen. Det är ju så mycket på en gång, så vi bestämde att jag ska ta nån dag på mig och tänka på lite mer saker jag vill veta och sen hörs vi av igen. De verkar vara en supermysig familj, så jag hoppas de tycker lika om mig. Vi får se! I'll keep you posted. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0