TISDAG

Hola!

Kom hem från jobbet för ungefär en timme sedan. Idag var det trassel med både telefonerna och internet, så mellan 8.30 och 13.00 tog jag bara ett samtal! Men fick lära mig en ny sak idag, att göra en mätaravläsning och skriva in i registret i datorn. Så nu har jag en hel hög med papper jag kan underhålla mig med mellan samtalen.

Dagen gick himla fort idag, iallafall eftermiddagen. Klockan visade 13.56 sedan var den helt plötsligt 15.30?? Galet. Men skönt också!

Snart ska jag skjutsa mina bröder till träning och till mormor för att lämna lite saker, annars blir det väl bara att titta på nån bra serie och bara ta det lugnt.

Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0