VI GÅR PÅ RAD, SOTIGA BARN, BARFOTA FÖTTER GENOM HELA STAN.

Usch vad jag är riktigt trött på snön idag. Jag orkar verkligen inte mer snö. Det bara snöar och snöar, tar det aldrig stopp? Satt på bussen hem från jobbet och verkligen kastade hatblickar ut på snöflingorna som dalade ner från himlen. Sen hörde jag låtraden som jag har som rubrik; och jag kom på andra tankar. Tänkte på en av kvällarna på Cypern. Vi hade badat i havet tidigt på morgonen efter en natt av fest. Jag och Carro orkade inte ta på oss skorna så vi gick barfota genom stan. Och vi tyckte det var så otroligt skön asfalt??? Haha. Ja, vi var lite runda om fötterna också, såklart. Men där gick vi, på rad. Tre sotiga (läs: dreggiga) barn, barfota fötter, genom hela stan.


Kommentarer
Postat av: Caroline

hahaha åhhh! Den asfalten var allt skön den. Den natten, en av de härligaste i mitt liv. Underbart... Saknar literå!
kramar <3

2013-02-13 @ 22:34:26
URL: http://www.carolajhn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0