FREDAG

Jane åkte till camp idag, woho, så jag var ledig som vanligt mellan ca 8-17!

Vid nio plockade Pame upp mig och så skjutsade vi hennes ungar till camp. De är så hiiiimla söta och charmiga, när de är på bra humör dvs. ;)

När vi lämnat av dem åkte vi till Marshalls för att leta väska till mig, men jag hittade ingen som jag ville ha. Eller jo, en, men det kostade 250 dollar vilket är lite mindre än 1700. Att man alltid ska dras till det dyra... Alla andra väskor kostade runt ju 30 dollar, haha.

Sedan åkte vi och handlade lite matvaror, åkte hem med det och åkte vidare till Best Buy för att fixa något som var fel på Pames telefon. Efter det handlade vi vita t-shirts till Pames ungar för de skulle måla på tröjor och sedan köpte vi med oss varsin macka från Subway och så åkte vi hem till Pame.

Där hängde vi till två och då skjutsade hon hem mig för hon skulle hämta barnen från camp och jag behövde packa inför helgen. Jag fick låna ett större handbagage av henne eftersom jag inte har så stora väskor haha. Så det löste sig perfekt!

Jag slängde in en tvätt och började packa lite, men det mesta jag vill ha med i helgen ligger just nu i torktumlaren. ;)

Annat jag har hittat på idag är att ha bokat en natt på b&b för lördagen, på söndag och måndag natt sover vi på ett vandrarhem. Jag har även varit till banken och satt in min lön som jag fick idag, så nu är jag lite rik igen!

Om en liten stund kommer tjejerna hem och så någon gång idag kommer deras moster och kusin som ska stanna här i helgen. Ska bli kul att träffa dem!

 

Vädret har verkligen skiftat idag. Imorse var det så kallt att jag behövde ha leggings (tänka sig!) men på eftermiddagen var det varmt igen så det blev shorts. Men det är inte alls så fuktigt som det varit de senaste veckorna, vilket är en skön omväxling. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0