FÖRSTA JULI

Vi trotsade regnet och alla varningar och tog oss till Marshalls för lite shopping. Pame och Franzi plockade upp mig och vi hade skoj!

Jag fick med mig strumpor och en sportbh hem, haha. The basics! Sedan åkte Franzi hem och jag och Pame åkte till Starbucks en stund. Jag provade en ny frappe och den var helt okej god.

När jag kom hem Skypeade jag med Linnéa och sedan med Johanna BL. Så kul att prata med dem båda! Och sjukt att om en vecka flyttar Johanna också till USA, till Connecticut, ca 25 minuter ifrån mig!

När tjejerna kom hem vid fem la jag och Anna in tvätt i hennes och även i Janes garderob, sedan lekte Jane med Barbies och Anna ritade.

Snart är det dags för middag. Får se vad tjejerna vill ha idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0