LÖR & SÖN

Igår, lördag, kom Johanna till mig med tåget på eftermiddagen. Först såg jag inte henne när hon klev av tåget, så jag trodde att hon inte hade hunnit med det. Men så gick jag mot bilen och då fick jag syn på henne! Wohooo!

Vi åkte hem, lämnade hennes väska och sedan åkte vi till McDonalds och åt cheeseburgare (vår grej) och glass! ;) När vi står och väntar på glassen står vi och pratar och så kommer en tjej fram och frågar om vi var au pairer, på svenska! Haha, så random! :D Hon var också från Sverige och hade varit au pair här förut, men nu pluggade hon. Vi bytte nummer så får väl se om vi träffas snart igen!

Sedan åkte vi hem och hängde där en stund, vi var ju ensamma. Runt sex åkte vi till New Roc City och gick på bio! Vi såg Grown Ups 2, rolig film! Vi åt massa popcorn, mums. Popcorn på bio är bäst!

Sedan åkte vi och handlade choklad, hittade äntligen en god choklad!!! Men den var ju från Tyskland eller från Schweiz eller något sådant. ;)

Sedan åkte vi hem och tittade på bilder och videos från när vi och Carro var på Cypern förra året. Hahaha, så himla roligt!

Idag, söndag, åkte vi in till NYC. Vi strosade runt till bl.a. Times Square, Hudson River Park och tillslut gick vi tillbaka till Bryant Park. En trevlig vandring, men nu är vi trötta i fötterna!!

En riktigt trevlig helg med härliga Johanna! Jag är så nöjd, haha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0