ONSDAG

Idag efter att tjejerna åk till camp, jag rastat hunden och ätit frukost tittade jag på tv en stund innan jag gick ut för att ta en promenad. Jag började med att gå några minuter, sedan sprang jag ca 10 minuter men efter det gick jag resten av 45 minuterna.

Sjuuuukt jobbigt, det var ju stekande sol med 30 grader. Var så himla svettig när jag kom hem igen. Men det var skönt att svettas och känna blodsmak i munnen. Jag drack en halv liter vatten på ungefär 20 sekunder när jag kom hem, haha.

Jag duschade och åkte sedan till Subway och köpte en tonfiskmacka, mums! Jag åkte hem och åt den, sedan fixade jag med tjejernas tvätt. Efter det satt jag och tittade på tv och kollade runt på lite lägenheter i NYC åt mamma, men Pame kom mitt i det så hann inte se så många, ska fortsätta senare!

När Pame kom gick vi ut, jag satte mig i skuggan och hon i solen, för helt plötsligt kom hon på att hon ville ha lite färg till sin systers bröllop på lördag, haha!

Hon åkte hem vid halv fem och tjejerna kom hem kvart i fem. De tittade på tv och jag fixade middag till mig och Anna. Spagetti med lite ost (och stekta körsbärstomater med salt, peppar och vitlök till mig) och så gjorde vi vitlöksbröd. Anna älskar det! Jane gjorde sin ena jordnötssmörsmacka och åt som middag.

Annars har vi mest bara hängt. Jane har tittat på tv och jag och Anna tittade på olika låtars musikvideos.

Nu har de gått och lagt sig och jag tittar på tv. :) Honey Boo Boo, hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0