ONSDAG

Imorse väckte jag tjejerna klockan sju och så fixade de sig i ordning och åt frukost. Vid 7.50 kom bussen och plockade upp dem och jag tog hunden för en promenad.

När jag kom hem åt jag kokta ägg med kaviar, så himla gott!!

Sedan tittade jag på gårdagens avsnitt av PLL och Twisted, som jag missade igår. Jag frågade Pame om vi skulle käka lunch tillsammans men hon ville spara pengar så det blev froyo istället. Jag valde nutellasmak, riktigt gott!

Vi åkte hem till mig och hängde här till strax innan två då hon åkte hem för att jobba. Jag duschade och nu tittar jag på Game of Thrones. Tjejerna kommer hem runt fem och kommer vara hemma någon timme innan de och pappan åker till en kompis på BBQ, så jag slutar tidigt idag!

Riktigt jobbigt att "jobba" två hela timmar idag, livet som au pair är just nu så hard work. ;)

Ikväll ska vi fira Franzi som fyller 20 år, men vet ännu inte riktigt vad vi ska göra. Det beror på vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0