SVENSKA PANNKAKOR

Igår gjorde jag svenska pannkakor till middag. Så himla gott! Anna provade en och tyckte det var gott, och Jane ville inte ha. Men mins värdföräldrar (som aldrig äter med oss) kom till bordet och ville smaka, och de älskade det! Haha, så nästa gång ska jag göra dubbel sats.

Mamman tyckte det var ballt att jag gjort det från grunden (haha såklart?!) eftersom här har de ofta färdiga pulverpåsar som man tillsätter typ mjölk och ägg tror jag. Men pannkakor är världens enklaste och så fantastiskt gott!

Jag saknar dock sylten vi har hemma. Vi hade någon fransk sylt men den var väldigt söt! Så jag tog en lite glassklick istället. :)


Kommentarer
Postat av: carina

Härligt med pannkakor, från grunden!

2013-07-17 @ 19:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0