TISDAG

Hej!

Det blev spagetti och köttfärssås till middag också. Och jag gjorde även vitlöksbröd. Riktigt gott!

Men det bästa var att tjejerna älskade det! Anna är riktigt, riktigt kräsen när det kommer till mat. Hon har ett par rätter hon alltid äter och allt måste vara exakt perfekt, annars får man höra! Haha. Och jag vet att hon inte gillar varket ketchup eller tomat, så jag sa åt henne att bara smaka lite på sidan om, för min skull.

Och så säger hon "Emma, vet du vad? Det var riktigt gott! Kan jag få mer?". Det var stort att komma från henne, så det gjorde mig glad! Hon älskade även vitlöksbrödet jag gjorde, hon visste inte att man kunde göra så, haha. Även Jane tyckte det var otroligt gott, men hon är inte lika kräsen. ;)

Vid halv nio kom föräldrarna hem från sin workout så då plockade Pame upp mig och så åkte vi till Starbucks och mötte upp Franzi och tre av hennes kompisar. Men de skulle gå, så då gick jag, Pame och Franzi till CVS och kikade runt där en stund innan vi åkte hem.

Jag började titta på serien Game of Thrones igår, så nu ska jag titta på de två sista avsnitten av säsong ett. Det är bara tio avsnitt, men varje är en timme långt. Jag har lite för mycket fritid... Haha.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad skoj att tjejerna gillade maten. Bra jobbat Emma!

2013-07-03 @ 06:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0