TORSDAG

Idag väckte jag tjejerna och Anna frågade mig om jag kunde göra pannkakor till frukost, vilket jag sa ja till. Precis när jag skulle gå ner och börja säger Jane att hon inte mår bra (som igår, det verkar dock mer som att hon bara är trött) och mamman sa att hon kunde stanna hemma idag, så hon gick och la sig igen.

Jag gjorde i ordning pannkakor till Anna vilket hon verkligen uppskattade, vet inte hur många gånger hon sa tack, haha. Sötisen!

När hon åkt iväg till camp gick jag ner och tittade på tv en stund innan Jane kom ner och spelade spel på datorn. Pappan hade sprungit med hunden på morgonen så jag behövde inte ta en promenad med henne idag.

Jag och Jane har underhållit oss med att äta sallad till lunch och fruktsallad till efterrätt, tittat på film, druckit te och ätit brända mandlar till filmen, lekt med dockhuset och lekt lite med en jordglob, se vilka ställen vi ville åka till och sånt. ;)

Om nån timme kommer Anna hem och vi får se vad vi hittar på då. Jag vet inte riktigt när jag är off eftersom jag spenderat hela dagen med Jane, så jag kommer jobba över 10 timmar om jag jobbar vanlig tid, men samtidigt känns det ju inte som att jag har jobbat, haha.

Iallafall så ska jag försöka träffa Pame ikväll som är hemma från Mexico igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0