FREDAG

Hej! Förutom att hänga med på studentfirande har jag bara legat i soffan idag. Jag har haft ont i huvudet två dagar i rad och dag vaknade jag med halsont... Detta utvecklade sig till feber och jag har gått på Alvedon hela dagen.

Men som tur var så har Anna varit i skolan och Jane sov ju borta! Och när de kom hem vid fyra så kunde pappan vara med dem. Men jag gick ut och umgicks med den en timme, kändes skönt att få lite luft.

Snart ska familjen iväg på Annas tennismatch men jag stannar hemma. Ska duscha och sedan gå och läggs mig, jag ska ju till Boston imorgon! Så olägligt att bli sjuk. :( Hoppas jag mår bättre imorgon! Annars kan jag ju alltid sova de fyra timmarna på bussen. ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men skit också. Feber, int bra:( Hoppas, hoppas det går över och du njuta av miniresan ändå. KRYA-PÅ-DIG-KRAM!

2013-06-15 @ 08:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0