FREDAG MORGON

Vid sju skulle jag väcka upp tjejerna, men mamman hade kommit hem från Kalifornien nu tidigt imorse så hon låg och sov med Jane och Anna sov med pappan. Så jag behövde inte väcka dem, föräldrarna fixade det. Jag lät dem umgås med sin mamma på morgonen och låta henne fixa frukost och så, så för mig var det en ganska chill morgon haha. Vi alla umgicks när vi satt och väntade på bussarna.

Nu har tjejerna åkt och det är frukostdags för min del! Var riktigt hungrig så det ska bli gott!

Det regnar ute... Så jag tror att det blir att titta på tv dig bara. Hoppas det klarnar upp vid lunchtid så jag kan gå ner på stan och ta nåt att äta där. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0