FREDAG

Idag hade Anna en kompis med sig från skolan så de lekte själva och då umgicks jag med Jane. Hon dansade bl.a. för mig, haha!

Sedan sa Anna och hennes kompis att de ville att jag skulle gå på deras restaurang. De serverade mat och sedan skrattade de när jag åt. Tydligen hade de förgiftat den! ;) Jag spelade med, jag kvävdes och ramlade av stolen och dog!

MEN. Jag började leva igen - som en zombie! De blev helt till sig och tyckte det var så kul när jag "jagade" dem. Och Jane kom in i leken! De sprang in på hennes rum och jag gick in på Annas rum och gömde mig i hennes garderob.

Efter en stund började de leta efter mig. Jag hörde att se sa saker som "jag är rädd!" och "jag vågar inte gå in i hennes rim, tänk om hon är där!" och "är hob zombie på riktigt?" och "pappa har du sett zombie-Emma?" och sådana saker. Jag fil hålla mig för munnen för att inte skratta, haha.

Sedan hitta de mig och skrek mycket högre än tidigare och jag kunde inte hålla mig längre. Jag började skratta och jag tror de tyckte det var ganska skönt att zombien var borta. ;)

Sedan gick vi och gjorde hemmagjord pizza. De hade inte så mycket verktyg liksom men jag hittade en wokpanna att ha pizza i, haha. Man får ta det man har! Piazzan blev faktiskt ganska god! Men har ju ätit godare, haha. ;)

Sedan lät jag Jane skriva något på min arm. Så söt hon är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0