FREDAGSKVÄLLEN MED TJEJERNA

Tjejerna kom hem strax innan fyra och jag sa till dem imorse att jag skulle ha en överraskning till dem när de kom hem. Så det första Anna frågade mig var om vad överraskningen var, haha.

Vi gick ner i källaren och jag bad dem sitta och vänta i soffan. Jag gick till mitt rum och hämtade paketen jag hade med mig från Sverige. Gissa om de blev glada!! ;)

De öppnade dem och var såååå nöjda! Sedan gick vi upp och gav föräldrarna sin present. Jag ska lägga upp bilder senare på vad de fick för något!

Sedan hängde vi nere i källaren eftersom vår air condition fortfarande inte funkar! Det är lite mindre varmt i källaren än uppe och ute.

Jane hade dansuppvisning/tävling och jag och Anna var domare. Sedan blev det sång istället för dans. :)

Vi sökte även upp videor på Youtube med låtar och texten till, så sjöng vi alla till dem. Vi har även målat litegrann!

Till middag ville de ha smörgås med jordnötssmör och lite chip till, nyttigt var det här! Och den middagen var tydligen helt okej! För mamman var hemma och tyckte det var en bra idé. Konstigt det där... ;)

Sedan har vi även lekt ute med hunden. Nu är pappan hemma och mamman kommer snart, så jag tänkte smyga ner till min säng och titta på någon serie. Har inte gjort det på över två veckor nu, vet inte hur jag klarat mig! Haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj jäklar vad Daisy kan klättra!!! Där har Nilla ett och annat att lära sig:)

2013-06-01 @ 09:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0