TÄNKA SIG!

Igår var det en månad sedan jag tog flyget till USA. Tiden har gått så fort!!!

Jag har fått lite hemlängtan efter vissa saker: hundarna, MATEN, grönsaker och såklart lite efter familjen och vännerna!

Idag är det midsommar hemma, hoppas alla får en trevlig dag! Själv sitter jag just nu och väntar på Jane som är och klipper sig. Senare ska jag följa med dem på Martial Arts, familjeträning. Men jag hoppar pga min hals, så ska titta på.

Jag hade tänkt att vi kanske skulle åka in till NYC och fira midsommar där, men mamman jobbar nu och sen hade de redan planer så jag tog aldrig upp det. De verkar ändå inte vara sånna som åker in till city, mamman gillar det inte haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0