TORSDAG

Hej! Idag har varit en riktigt lugn dag. Jag fick sovmorgon till 7.15 eftersom det är bara Anna som ska till skolan nu och hon går upp av sig själv, så jag kan sova 40 minuter längre! Guld!

Hon fick i sig frukost och for iväg till skolan. Jane vaknade runt halv åtta, men har mest lekt för sig själv idag. Jag hade fortfarande huvudvärk när jag vaknade, så låg bara och vilade. Råkade somna i soffan en kort stund, men vid ett väckte Jane mig och sa hejdå för hon och mamman skulle iväg och sova borta hos någon kompis eller hur det nu var.

Vid tre åkte jag och hämtade Anna och hennes kompis i skolan. Vi kom hem och de lekte för sig själva. Min värdpappa beställde Kinamat, jag tog räkor med broccoli och valnötter, riktigt gott! Och skönt att äta något annat än kyckling, känns som att det är typ det enda jag äter här, haha. ;)

Efter middagen kom Pame och plockade upp mig och vi åkte till Starbucks. Fast först satt vi en stund och pratade och hon grät för hennes familj är inte så bra och hon vågar inte säga något!

Men vi köpte med oss godsaker hem och åkte till mig och tittade på tv och bara umgicks. Tror hon tyckte det var riktigt skönt att komma ut ur sitt hus, stackarn! Hon är en så trevlig tjej.

Nu ska jag sova, imorgon ska jag upp tidigt för att vara med på Amandas student, via Skype! Haha :) Åh, önskar jag kunde vara där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0