TORSDAGSEFTERMIDDAG

Hej! Idag när Jane kom hem från skolan gjorde vi klart hennes läxor och sedan åkte vi till karaten. Eller, jag tror att det egentligen är taekwondo! Haha, ja ja. ;)

Efter den åkte vi och plockade upp Anna från skolan. Hon har varit sur ända sedan dess så hon har fått varit för sig själv, som hon ville. Jag gjorde middag till mig och Jane, hon åt chickennuggets och jag åt en hamburgare som var rester från min värdpappas grillning igår. Han måste ha grillat efter klockan 21 igår, haha.

Nu håller Jane på och pysslar och Anna är för sig själv på sitt rum. Om en timme ligger de och sover och jag ska titta på något avsnitt av Pretty Little Liars, woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0