FREDAG

Hej!

Idag blev jag hemma från jobbet. Jag vaknade inatt ett par gånger och var inte alls kry. Det är lite bättre nu, jag har kunnit äta frukost och så, men mår fortfarande lite sisodär. Fast hellre att jag tar detta nu än nästa vecka, då påsk, födelsedag och Florida står på schemat. ;) Hoppas det blir bättre ju längre dagen går för jag måste verkligen träffa Erkas imorgon och planeeeeeeeeraaa Florida! Så jag ber till Gud att jag mår bra igen ikväll!

Helt plötsligt har jag hela dagen på mig att fixa med au pair-saker och kolla upp grejer jag vill göra i Orlando osv. Så nu ska jag ta och ringa Skatteverket för att beställa ett personbevis och sen måste jag ringa vårdcentralen för att boka in en läkarundersökning jag måste göra innan jag flyttar. 

Ska nog även börja med att fylla i det jag kan på det elektroniska visumet också. Yey...

Ahh, är så taggad på att flytta! Och underbart att snart få åka på semester till Florida! Och sen måste jag boka tågbiljetter till Malmö för jag, AJ och Erkas ska dit i maj! Wohoooo.

Life is awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0