SKYPE MED FAMILJ FRÅN D.C.

Hej!

Har precis avslutat en timmes långt Skype-samtal med en au pair-familj. Det var första gången jag pratade med dem, både pappan och mamman var med, men jag pratade mest med mamman. De var väldigt trevliga, men eftersom man sitter och pratar med främlingar kan det bli lite awkward vissa stunder, medan man pratar på som bara den vissa stunder. Jag börjar iallafall bli ganska van med att Skype:a med främlingar nu! ;) Haha. 

Vi bestämde tid att prata igen på söndag, och då ska jag få träffa barnen. Två pojkar på 8 år & 3 år och en flicka på 6 år.

På söndag har jag då TRE Skype-samtal inbokade med tre olika familjer. En familj är första gången jag pratar med, de andra två är andra gången jag pratar med. Oj oj, vad har jag gett mig in på? Men är ju så svårt att hitta tider som passar när vi båda jobbar i veckorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0