VAR HÄLSAD!

Sitter just nu på jobbet. Idag är sista dagen här och det finns inte så mycket att göra för mig för tillfället, mer än att sitta vid telefonen och vänta på att någon ska ringa, haha. Har varit ganska lugnt än så länge, men växeln stänger ju inte förrän 1,5 h timme, så mycket kan hända! ;)

Sedan vet jag inte om jag måste vara kvar till kl. 13 för att stänga av växeln manuelt för påskledigt, eller om någon annan vänlig själ kan göra det åt mig, så jag får gå hem tidigare. Idag är det kortdag här, så får se vilka som är kvar på slutet!

Min kollegas söta 5-åriga son är här och hälsar på, så jag funderar på om jag kanske ska gå och busa med honom... Vi lekte tidigare lite med leksakerna alla fick från kinderäggen vid fikat idag, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0