"We would like you to be our au pair!"

AAAAAAAAAAH :D Det blev bara två Skype-samtal idag, för vet ni vad? Jag har bestämt att matcha med den andra familjen jag pratade med idag! 

Egentligen vågar jag inte säga något förrän flygbiljetten är bokad, för man vet ju aldrig vad som kan hända. MEN jag är så himla glad och nöjd! Vi ska prata imorgon igen (bara föräldrarna denna gång) och sedan på fredag med barnen igen. 

Ska göra ett inlägg i helgen/nästa vecka med lite info om familjen, området där de bor osv. Men det jag kan säga nu är att det är mamma, pappa, dotter snart 11 år och dotter 7 år och de bor ca. 30 min med tåg från Manhattan. Jag kände direkt när jag pratade med dem att vi klickade, men vågade inte ta ut något i förskott.

Hoppas hoppas hoppas att allt går som det ska nu, för i så fall flyttar jag till New York den 20:e maj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0