AVSKEDSMIDDAG

Igår bjöd jag mina bästa på middag. Det blev grillat kött, grillade grönsaker, potatissallad och tzatziki. Till efterrätt blev det glass med frukt/bär till topping. Tyckte det var riktigt gott! :)

Linnéa kom först till mig (kors i taket!!!) och sedan kom de andra tre. Men JP rusade in på toan direkt för hon hade tydligen klämt tummen i bildörren!! Eller, det var AJ som smällde igen dörren... ;) Men mamma plåstrade om JP och hon fick sitta och kyla tummen under middagen. Sånt kaos det ska vara då! ;) Men som tur var verkade det inte vara någon större fara med den!

Jag fick även en present, ett spel om Sverige så jag inte glömmer bort mitt fosterland när jag hänger i USA. Askalas! ;) Sedan var vi ju tvugna att ta några nya bilder tillsammans! Sofie var med i våra tankar. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0