FREDAG

Hej! Imorse vaknade jag och var ensam hemma då min värdpappa åkte till flygplatsen tidigt. Jag rastade hunden och gav henne mat. Sedan åt jag flingor och mjölk till frukost (de hade 10 olika sorter!!!!).

Vid 11.30 kom två tyska tjejer, Kira och Anas och hämtade mig. Jag har haft kontakt med Kira de senaste dagarna då hennes familj är vänner med min familj!

Vi åkte till ett ställe som var som ett shoppingcenter fast man bytte affär utomhus, liksom som en gågata. Vi passade även på att luncha :)

De var väldigt trevliga och roliga och Anas var superintresserad av att lära sig svenska, haha, så kul! ;)

Sedan kom min community counselor och hälsade på och gav mig en del papper. Efter det Skype:ade jag med familjen hemma i Sverige!! Kul att se och höra dem! :)

Jag har även pratat med Sofie som är nere i Florida! Awesome!!

Ikväll har jag bara chillat hemma med hunden. Fixade lite middag och tittat på tv. Jag och tjejerna skulle kanske gå på bio med det blev aldrig så, kanske hittar på något imorgon istället. :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kändes så bra att få prata med dig också och få se hur du bor. Mys och må gott:)

2013-05-25 @ 08:55:55
Postat av: Mormor

Har nu läst din blogg. Skönt att allt gick bra.
Min resa gick också bra. Men Amerika är mycket trevligare att åka till.
Må så gott!

2013-05-25 @ 13:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0