"I'M SO GLAD TO SEE YOU, EMMA!"

Hej! Vid halv sju gick jag ut på en liten promenad, jag gick till min kompis Pame från Mexico som jag delade rum med på hotellet i veckan. :) Vi bor typ 10 min promenad ifrån varandra, awesome!

Jag mötte upp henne där och så gick vi hem till mig för hennes familj var inte hemma och hon visste inte om hon fick bjuda in mig. Så vi gick hem till mig och så visade jag henne runt i huset. Hon tyckte jag hade det så bra som fick bo i källaren, för då kan man få lite mer space än om man delar rum bredvid varandra. Och det är så sant så!

 

Hon har det lite jobbigt just nu, hon känner sig lite i vägen och att allt är lite konstigt. Men jag har sagt att när hon lär känna barnen och föräldrarna bättre kommer allt kännas bra!


Sedan följde jag med henne en bit hem och så gick jag hem igen, slängde i en tvätt och lekte lite med hunden. Vågade inte ta med hunden på promenaden, vill lära mig att gå med henne lite mer innan jag tar ut henne på "stora" vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0