FREDAG

Idag efter att ungarna åkt till skolan kom Victoria och plockade upp mig och så åkte vi plus Jade, en ny au pair från England, till vår counselor för bagel-frukost och träffa andra au pairer. Trevligt trevligt! På vägen hem stannade vi till på Cosi's för att köpa mangosmoothie. ;) 

Resten av min lediga tid spenderades k soffan framför tvn, jag har blivit förkyld så det var skönt att bara ta det lugnt efter en intensiv vecka! 

Vid tre kom Anna hem och vi spenderade tre timmar på att hålla på att rita och måla till hennes spanskprojekt, att göra en kalender för alla månader och så var det massa saker som skulle vara med i den. Bara att rita linjerna till den + färglägga tog så sjuuuukt lång tid, och det var ju bara grunderna. Jag förstår inte hur mycket en 11-åring ska hinna med, hon har ju läxor och projekt i nästan alla ämnen varje dag, galet!

Strax efter sex kom pappan och plockade upp tjejerna för de ska spendera natten hos honom. Strax efter halv sju kom Victoria och Jade och hämtade mig och så åkte vi och käkade mexikanskt ute. Jag åt en vegetarisk quesadilla, rikrigt god! Och alltid trevligt att träffa vänner, även fast vi alla var ganska trötta och sega. :)

Förresten mamma, jag kom på att det är FruitWater som är så goda, fast den sorten du köpte är också god. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0