LATMASK

Åh, ibland orkar jag inte med mig själv hur lat jag är alltså. Jag fick en timmes sovmorgon imorse då tjejerna sovit hos pappan och jag behövde bara gå upp och skjutsa grannpojken till skolan. Efter det (som tog typ 10 min) åkte jag och köpte en liten Chanukah-present till Jane och så åkte jag hem och rastade hunden. Sedan åt jag frukost och vikt tjejernas tvätt samtidigt som jag tittade på tv. Jag slängde även i en maskin med tvätt till mig själv också. 

Efter att ha lagt undan kläderna i deras rum tittade jag på lite mer tv. Varför sitter jag och tittar på tv när jag skulle kunna skriva uppgiften till skolan om två veckor så jag får det överstökat? Eller så skulle jag kunna sätta upp alla nya teckningar, som jag fått av tjejerna plus Emelie hemma i Sverige, på väggarna i mitt rum? Eller så skulle jag kunna plocka undan massa skärpsaker jag bara slängt ner i mina lådor? Eller åka och träna? Nej. Där sitter jag och tittar på tv.

Jag har iallafall reserverat ett boende i Chicago till mig och Linnéa i mellandagarna, så något på min "to do-list" kan checkas av. Fint det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0