ONSDAG

Imorse fick jag faktiskt en kvarts sovmorgon, eftersom tjejerna sov hos pappan inatt behövde jag bara hämta dem och sedan skjutsa dem till skolan.

Annars idag har jag inte gjort så mycket. Jag råkade somna mellan 11-12 idag, hehe... Jag låg i min säng och lyssnade på musik och drömde mig bort och det var så varmt och gosigt i mitt lilla krypin så jag somnade. Och jag drömde så sjukt mycket! Bl.a. att jag försovit mig och inte varit vaken när barnen kom hem, så när jag vaknade var jag lite förvirrad. ;)

Jag tog en promenad i det vackra, men kalla, vädret. Snön från igår stannade bara några timmar men det blåser fortfarande kallt. Det har varit några plusgrader men med blåsten har det känts kallare.



Jag har skypat med Jossan som flyger till NY på måndag för att gå några dagar på orientation innan hon flyttar till sin värdfamilj på Hawaii!!! Så bli så kul att åka och hälsa på henne på hotellet nästa vecka! :)

När Anna kom hem började vi direkt med läxor och Jane kom hem strax innan jag och Anna åkte till tennis. Nu sitter jag här och hon är snart klar. Jag passade på att titta på Montazamis med vänner, haha älskar den familjen! Så roliga.

Ikväll bli det middag, läxor och så ska jag se om vi alla fyra kan se på The Voice... Vi ligger efter 5,5 avsnitt nu! Haha.

Och ja, jag har ett riktigt hårt jobb ibland... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0