PLANERAR RESOR

Åhhh. Idag tänkte jag att jag skulle ta och plugga lite. MEN jag råkade hamna på YouTube ett bra tag innan jag började kolla upp flyg till min semester och resemånad. ÅH, vad bra det blir om alla mina planer slår in! Måste dock spara spara spara nu för att slippa ta alltförmånga tusenlappar från mitt svenska konto (har redan råkat tagit ca 2000kr därifrån... Hehe).

Iallafall. Linnéa har ju (äntligen!) bokat resa hit. Hon kommer den 24e december och firar jul och nyår här innan hon flyger tillbaka till Sweden den 9e januari. Askalas! Ska dock försöka få in en liten resa (Chicago?) då jag heeemskt gärna vill passa på att se ytterligare någon del av detta land, eftersom jag kommer ha en av mina två semesterveckor då. Vi får se vad hon säger. (Hihi puss.)

Sen, Victoria, JAG VILL TILL KANADA EN WEEKEND?! HÄNDGER DU MED? OCH VI MÅSTE BOKA SKIDRESA EN HELG I VINTER?! KOM, SÅ PLANERAR VI!

Planen på min resemånad är just nu San Fransisco och sedan Honolulu, Hawaii med Sara. Efter det funderar vi på San Diego och Nashville. Jag tror jag ska passa på att flyga till Las Vegas från Nashville och ta en dagstur till Grand Canyon då också, det var så mycket billigare flyg då än vad det är om man ska åka nu i mellandagarna. MEN VI FÅR SE. Det är ju dock alltid roligt att planera resor, och jag vill så gärna då ut så mycket som möjligt av detta år! 

Visst har jag hunnit med Boston två gånger, Washington DC, Santa Monica och Los Angeles. Sedan är ju San Fransisco och Hawaii redan bokat. Och en resa till Cape Coral, Florida är på G. OCH JAG BOR JU CA EN HALVTIMME FRÅN MANHATTAN. HELT SJUKT, EGENTLIGEN!

Det blir nog bra tillslut.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Haha KLART JAG HÄNGER MED!!!
Vi bokar in en fika SNARAST för att styra upp våra (mitt...) liv nu! ;) haha puss på dig!! <3

2013-11-07 @ 23:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0