SÖNDAG

Även idag hade jag skola, men precis som igår flöt dagen på bra. Vi tittade på två filmer (den första var Woody Allens "Manhattan" och den andra var "New York, I love you"), vi tittade på youtube-klipp och gjorde uppgifter. Jag åt lunch med samma tjejer som igår och vi åt alla tre en rikrigt god kycklingwrap! På lunchrasten fixade jag även ett college ID-card! På slutet fick vi tillbaka uppsatsen vi lämnade in igår (den som jag skrivit innan denna kurs) och läraren sa att min var jättebra, så det var kul att höra! ;) Skönt att jag inte la ner med tid på den (som jag egentligen hade velat...) haha. 


"Anderson"

Jag skjutsade hem en tjej från Tjeckien som (tydligen) bor ca 10 minuter ifrån mig! Sedan när jag kom hem kom Johanna och hämtade upp mig och så åkte vi och mötte Victoria och Emelie i Mamaroneck och så åt vi middag där på en pub. :)






Förresten, Jane hade ett prov på karaten idag om att få ett grönt bälte, och hon klarade det!!! Hon var så himla stolt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0