TISDAG

Idag var Anna ledig från skolan men Jane skulle åka till skolan så jag fick ändå gå upp och börja klockan sju. Det roliga var att när jag kom upp från källaren satt både Anna och mamman med varsin laptop i matrummet och höll på att jobba, tydligen hade de vaknat efter sex och varit pigga?!?! Själv var man sjukt trött och seg. Men morgonen flöt på som vanligt annars och mamman tog Jane till skolan och tog även Anna med sig för mamman skulle rösta i nåt val och hon ville visa Anna hur det gick till. 

De var borta någon timme så jag passade på att äta frukost och titta en stund på tv. När de kom tillbaka skulle mamman hjälpa Anna med sitt spanskprojekt så då la jag mig i sängen och sov en timme eller så, något som verkligen behövdes, kände mig helt slut... Som att jag inte sovit bra inatt fastän jag inte har vaknat någon gång? Knas.

En del av hennes spanskprojekt; att göra en kalender på spanska med specifika saker som ska vara med. Hon har gjort ett toppenjobb!

Iallafall. Efter min nap (haha) lyssnade jag och Anna på musik, vi dansade och sjöng inne i mitt lilla krypin, haha! Sedan fixade vi fryspizza till lunch och efter det "bakade" vi kakor (alltså men en färdig deg köpt på affären). Men de är ändå väldigt goda direkt när de kommer ut från ugnen, sådär varma och goda! Vi försökte göra stjärnformade, men det gick ju sådär!










Haha, en Alien?! 

Gott med mjölk till kakor!


Inte stjärnformade längre... Men goda ändå!

När alla kakor var gräddade var det dags att åka och hämta Jane från skolan. Jag och Anna hämtade hem henne och hon hade inga läxor förutom att läsa och plugga på till ett test så det var ju skönt för henne! Anna gjorde klart sina läxor och sedan höll Jane på med sin iTouch medan jag och Anna lekte nån lek där den ena ritar och den andra ska gissa vad/vem man ritar. 

Tyvärr slutade allt detta i bråk (om uppmärksamhet från mig) mellan tjejerna så det var ju inte roligt. Meeeeen det löste sig bra att mamman kom hem med mexikansk till middag och vi fick lite mer energi och något annat att tänka på! ;)

Resten av kvällen spenderades mest framför tvn. Skönt!

Juste! Ville bara säga till er alla som har mig på snapchat -- Anna blev lite galen där ett tag och snapade alla på min lista och några stycken flera gånger! Haha. Bara så ni vet att det var hon som tryckte i vilka det skickades till! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0