BRA DAG!

Idag på förmiddagen satt jag ute en stund och njöt av solen! Sååå skönt! Satt i jeans och linne, perfekt! Jag lekte även en del med hunden, kastade boll så hon fick springa av sig.


Sedan gick jag in och pratade med Linnéa en stund. Åh, finaste!!! Haha, hon var duktig och satte upp en ny lampa i sovrummet! ;)

Strax innan två åkte jag och plockade upp Victoria som äntligen kommit tillbaka till NY från LA! ;) Vi åkte till Mamaroneck och åt lunch där på en chinarestaurang, mums! Sedan tog vi en liten prommis till en park i närheten för att njuta av utsikten och chilla lite.










Efter det åkte vi hem till mig en stund innan vi åkte till Stop&Shop och köpte glass som vi sedan smugglade med oss in på bion, mohahaha! Vi såg Gravity i 3D och den var väl okej, trodde den skulle vara bättre faktiskt! Men alltid roligt att gå på bio! :)


Nu på kvällen tog jag mod till mig (haha varför behövde jag ens ta mod till mig?) och pratade semester med mamman. Hon sa att jag fick ta en vecka ledigt runt jul/nyår men jag fick välja själv vilken vecka av de två där jag ville vara ledig. Hon skulle vara ledig båda ändå för att barnen var lediga så det skulle ändå inte bli speciellt mycket för mig att göra den andra veckan ändå.

Sedan frågade jag henne om jag kunde ta ledigt antingen sista veckan i februari eller första veckan i mars, vilket gick bra och vilken av dem spelade ingen roll för henne. Anledningen till att jag ville ha någon av dessa veckor är för att jag då troligtvis ska åka med Johanna BL och hennes riktiga familj till Florida! Vi får se hur/när det blir bokat!

Det känns skönt att ha lite koll på läget, nu kan man planera på riktigt och inte bara anta att man kanske kan vara ledig just då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0