DAYS

Igår var det Columbus Day, vilket betydde att tjejerna var lediga från skolan. Anna hade dock tennis camp hela dagen och Jane hände med mamman en stund och hängde med mig i källaren santidigt som jag skrev på en uppsats till skolan. Jag ska ju inte gå förrän om en månad, men skönt att komma igång. ;)

På kvällen gjorde jag och Jane tacos till middag och Anna fixade Mac&Cheese till sig. Vi åt vid halv åtta och efter det duschade Anna och Jane fixade sig inför sängen. Strax efter åtta kom mamman hem och Jane tittade på tv 10 minuter innan de gick upp och la sig och jag gick ner till mig.

Idag fick jag iväg ungarna till skolan och så har jag vikt deras tvätt, ska bara lägga upp den i deras rum sen. Annars är jag ledig hela dagen, skönt! Får se om jag behöver hämta tjejerna efter Hebrew school vid sex, annars är jag ledig resten av kvällen också, eftersom det är pappans kväll. Skönt! Haha. Men ska försöka plugga lite mer idag, se om jag kan få ordning på denna lilla uppsats. 

Kommentarer
Postat av: carina

vad du är duktig och struktuerad!

2013-10-15 @ 21:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0