LÖRDAG

Idag tog jag sovmorgon till halv nio och sedan hängde jag bara i källaren, tittade på några avsnitt av Breaking Bad!

Sedan drog jag till White Plains och mötte upp Rebecka och Matilda på en galleria där. Haha, det var så trassligt att hitta varandra därinne men tillslut så! ;)

Vi åt och gick i några affärer innan vi åkte hem till Matilda och chillade där en stund. Haha, på väg ut ur White Plains tog det oss så lång tid, för gps:en trasslade! Och jag har aldrig kört där förut så jag hade ju noll koll, haha. Men vi kom slut ut på motorvägen! ;) Sedan satte jag och Rebecka kurs mot Scarsdale för att hämta upp en svenskt tjej, Victoria (alltså inte "min" Victoria ;) haha). 

Vid sju var vi framme i White Plains där vi skulle äta på en Kinarestaurang med några andra svenska tjejer. MEN så trassligt det var för oss att hitta tid, och vi bytte även parkeringshus för det var så dyrt i det första (vi var inne typ 5 min därinne men var ändå tvungna att betala $3 för det är vad varje påbörjad timme kostar! Iallafall, vid åtta hittade vi till restaurangen... Hehehe... Och tror ni inte det bra tog typ 5 minuter att få från restaurangen till bilen på tillbakavägen? Suck säger jag bara! ;)

Det var iallafall jättetrevligt och riktigt god mat! Ett perfekt avslut på en kanondag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0