MÅNDAG

Ja, och så var det måndag igen. Igår hade jag svårt att sova, så jag somnade runt halv ett och imorse när klockan ringde 6.40 var det segt. Men jag fick upp och iväg ungarna bra iallafall.

Idag har det varit grått så jag har tittat på tv, tittat på Breaking Bad på Netflix och skypat med Jossan! (Hälsa din mamma att jag inte såg henne vinka, men det var trevligt av henne! ;) haha.)

När Anna kom hem gjorde hon sina läxor och 45 min senare kom Jane hem och så bytte hon direkt om till sina karstekläder och så skjutsade jag först Jane till karaten och sen åkte jag med Anna till hennes tennis. Just nu sitter jag på tennisen och softar, har precis tittat på ett avsnitt av BB. Tennisen är slut om en halvtimme så nu ska jag lyssna på svensk musik och kolla runt på nätet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0