SLUTA SNO MINA PENGAR

Alltså vet ni förresten vad jag såg precis innan jag åkte och shoppade idag?! Det hade dragits $100 två gånger (alltså sammanlagt $200) förra veckan samma dag från mitt konto utan att jag visste vad det var för något! Det var något jag inte alls kände igen... 

Så när jag kom hem frågade jag mamman om hon visste vad det stod för (var något med mobil) och hon sa att det var för bensin och att någon troligtvis fått tag i mina uppgifter och köpt bensin för det, för det är vanligt! Hon sa åt mig att ringa min banks huvudkontor direkt och det gjorde jag. Hon skulle iväg och hämta Jane men erbjöd sig att hjälpa till om jag behövde nåt sen, både med banken och med pengar, snällt!

Men jag ringde banken och förklarade och de har nu spärrat mitt kort och skickar ett nytt inom 5-7 arbetsdagar och de $200 har jag nu fått tillbaka av banken till mitt konto. De ska kolla upp det där nu och se om det leder till nåt, så det känns skönt! Men så obehagligt... Nu tänker jag hålla ännu bättre koll på kontot än att bara kolla någon gång ibland! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0