SÖNDAG

Åh, vilken slappardag det har varit! Jag vaknade först av att mamman åkt härifrån vid sex, men så somnade jag om till sju när jag fick ett sms av mamman. Så jag kände att jag kunde gå upp och mata hunden nu och sedan gå ner och försöka somna om. Och jag kunde faktiskt somna om, sov till 9.30 ungefär!

Sedan gick jag upp och kokade ett ägg till frukost så jag kunde göra två äggmackor, gott! Sedan tittade jag mest på tv och åt lite svenskt godis. Jag skypade med Linnéa samtidigt som jag fixade i ordning tacos som sen lunch till mig och Victoria.

När hon kom åt vi tacos och jag skypade en snabbis med mamma och Mattias innan vi gick till Cosi och köpte varsin mangosmoothie. Alltså, den är nästan to die for!!!

Sedan gick vi i duggregnet hem och tittade på tv/videor och bilder. :) Tycker det varit en perfekt dag då det varit grått och trist ute!

Resten av kvällen tittade jag på Harry Potter samtidigt som jag läste bloggar. Efter att pappan kommit hem med tjejerna och nattat dem blev det lite kaos mellan föräldrarna och jag kände att jag hamnade i en väldigt obekväm sits i mitten. :/ Meeeen nu ska jag iallafall sova snart så de får fixa med sina problem själva. Jobbigt det där, men ändå lite skönt att det inte har nåt med mig att göra, typ att jag gör nåt dåligt eller så, hehe... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0