TISDAG, NÄSTAN LEDIG HELA DAGEN

Idag efter att tjejerna åkt till skolan har jag varit ledig hela dagen! Däremot har jag känt mig lite nere så jag har inte gjort alltför mycket nytta, haha.

Efter att Victoria slutade vid fem kom hon förbi och så tog vi en promenad innan vi åt mexikanskt till middag, så gott! Det blev även en smoothie från ett annat ställe, såååå god! Bra väl där, V! ;)

Sedan vandrade vi hem till mig en stund innan hon åkte hem igen och började titta på Pretty Woman. Mysigt var det men synd att det inte kunde vara längre... Värdmamman sa att det var ok att vi var här till 9(?!) men att hon helst såg oss vara ute eller hos Victoria... Väldigt konstigt då det aldrig varit problem förut! Men men, jag kände att det var bäst att V åkte hem i tid innan alla kom hem så att det inte blir några fler irritationer eller så!

Barnen var med pappan hela kvällen så det är därför jag varit ledig! De åkte direkt från skolan till Hebrew school så de kom inte ens hem på eftermiddagen.





Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanske du har börjat längta efter oss? Var till Norrtälje igår, köpte nässpray till dig. Bra va? Kram gumman!

2013-10-02 @ 20:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0