TJA TJA BLOGGEN

Igår var jag som sagt ledig hela dagen och vid halv sju åt jag och mamman rester till middag tillsammans, sedan tittade vi på The Voice och vid halv nio kom tjejerna hem från pappan. De fixade sig inför sängen och Jane och mamman gick upp medan Anna och jag satt nere och hon ritade klart fyra kartor till sitt projekt i skolan, hon var klar strax innan tio och då gick hon upp och la sig.

Idag vaknade jag med huvudvärk så efter att jag skjutsat ungarna till skolan kom jag hem och åt frukost och segade i soffan en stund. Det hjälpte inte så mycket så jag ska ta en nap och försöka somna om en stund. Adioooos! 
Det börjar bli kallt om morgonen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0