VILKEN DAG!

Idag efter att jag lämnat av tjejerna på skolorna tog jag tåget in till city för att äntligen träffa familjen! Vi möttes på Grand central och gick därifrån runt lite runtom där innan vi åt lunch på Applebee's. 

Efter lunchen tittade vi i en souveniraffär innan jag och mamma åkte hem till New Rochelle. Vi åkte och hämtade Jane i skolan och åkte därefter till hennes terapi. Hon blev så glad när jag sa att min mamma satt i bilen och väntade! Haha, sötan. Hon underhöll oss hela bilresan till terapin. Medan Jane var på en timmes terapi satt jag och mamma och segade i en soffa där, skönt! Vi var båda ganska trötta.

Sedan åkte vi hem och då hade min värdmamma kommit hem från Kalifornien! Hon hälsade på mamma och sedan visade Jane runt mamma i huset. Jag packade en väska med kläder för två dagar sedan blev jag och mamma skjutsade till tåget och så åkte vi in till city. 

Där gick vi från GC till familjens lägenheten. Men, vi gick lite här och där och gick bl.a. förbi Rockefeller Center. 

Resten av kvällen spenderades hemma i lägenheten, alla var trötta så vi åt mackor och ost med kex till middag.






Lite förvirrad, ska man gå eller inte? ;)












Jag fick brev och present av mormor, tack!!!

Och jag fick teckningar av söta Emelie! Tack! :)

Och annat smått och gott, underbart!

Härlig utsikt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0