WE ARE CONNECTED BY HEART; DISTANCE AND TIME CAN'T BREAK US APART.


Mina fina. Ikväll är en sådan kväll då jag önskar att vi alla kunde vara tillsammans, i samma rum. Äta mat. Spela spel. Prata och skratta. Bli trötta klockan nio på kvällen. Bara sitta där. Bara vara.

Älskade TG. Det är lätt att glida ifrån, sluta träffas, sluta höras av. Det vet jag. Vad som än händer i framtiden kommer ni alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Det lovar jag. För mig betyder er vänskap något otroligt mycket. Jag älskar alla minnen vi har och längtar sååå efter att få skapa nya.

Puss loverZ! Gruppkram!

Kommentarer
Postat av: JP

Vi glider inte, vi bara träffas inte lika ooofta! Love you!!! pusspusspuusspuuspuss

2013-10-15 @ 12:33:10
Postat av: L.

<3

2013-10-15 @ 12:35:43
Postat av: AJ

Åh, vad jag saknar <3

2013-10-15 @ 14:21:57
Postat av: AK

Längtar efter nästa TG-träff där alla kan va med!

2013-10-15 @ 17:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0