EN SÖNDAG I CITY

Idag åkte jag med Johanna till city. Vi började med att äta lunch på Hard Rock Café och sedan tog vi tuben till WTC Memorial Park eftersom Johanna ville se det. Usch, om några dagar var det tolv år sedan planen kraschade in i byggnaderna!
 
Efter det gick vi och först köpte refreshers på Starbucks och sedan satte vi oss på Dunkin' Donuts med varsin dricka! Haha, vi tog medium, så himla stora storlekar alltså..
 
Sedan vandrade vi vidare för att se The Bull From Bronx och sedan gick vi på Wall st innan vi åkte tillbaka till Times' Square. Johanna köpte en I <3 NY-tröja och så stannade vi till i Bryant Park, and guess what?! De hade fyra olika Magnumglassar, ååh vad gott med "vanlig" pinnglass istället för kul- eller mjukglass! 
 
Sedan tog vi tåget hem. När jag gick av var vi tvinga att säga hejdå för ett bra tag, för hon är i rematch nu och ska flytta till en annan familj, troligtvis till en familj i Minnesota! :( Men jag är glad för hennes skull att hon hittat en familj hon tycker om, så vi håller timmarna nu att allt löser sig.
 











Kommentarer
Postat av: Mamma

Så trist att Johanna ska flytta, men hoppas hon får det bättre nu. Johanna har också ordnat med lösenord på sin blogg så jag har inte kunnat läsa den. Må gott, gumman, saknar dig. Kram!

2013-09-10 @ 14:07:40
Postat av: Carina

vilken fin minnesplats det blivit

2013-09-12 @ 20:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0