FREDAG KVÄLL

Idag var det ännu någon judisk högtid, så farmorn kom hit på middag och vi åt någon judisk soppa och sedan kyckling, ungsstekt potatis och broccoli. Gott gott, men jag saknar att de aldrig äter några såser här!

Efter middagen hjälpte jag Anna med hennes läxor som vi påbörjade innan maten, sedan spelade vi UNO och tittade på ett nytt avsnitt av Jessie. Eller, jag såg lite mer än halva, för det var tydligen en timme långt och inte en halvtimme som jag trodde haha. Jag drog mitt i avsnittet till Victoria som var ensam hemma (eller, barnen låg och sov) och hängde där! 

Vi bakade kladdkaka till imorgon, gjorde inköpslista och hängde framför tvn. Victoria kollade upp någon bra film och detta kom hon fram till! ;)

Haha, nej då! Vi sökte på Sex and the city men det fanns inte, så det blev några avsnitt av New Girl istället! En trevlig kväll med bästa sällskap, askalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0