GRATTIS JANE 8 ÅR!

Idag fyller min lilla tjej 8 år! Stort grattis till henne, min lilla sötis!

Eftersom det är Labor Day idag så har föräldrarma varit lediga, vilket betydde sovmorgon för min del! Vid elva kom tjejernas farmor och plast-farmor och plast-farfar (de är inte släkt men de är som tjejernas grand parents ändå). Vi åkte till ett Diner här och åt brunch, för min del blev det champinjonomelette, så gott!

Sedan åkte vi hem och umgicks här hemma. Vi åt en äkta amerikansk glasstårta och så öppnade Jane alla presenter hon fått! Av mig fick hon ett ballt linne och hårband, vilket hon blev väldigt glad för. :) Men den bästa presenten var nog en keyboard från pappan!

Annat jag har gjort idag är att spela UNO med Anna, lagt undan tjejernas tvätt, kollat runt på nätet och bara chillat. Vi familjen åt ute på en mongolisk restaurang i NJ. Sååå gott!!! Det var först lite småplock så som räkor och sedan soppa och sedan fick vi gå och plocka i buffén och få vår mongoliska mat. Till efterrätt blev det tre olika melonskivor och en kula glass. Snacka om att man var mätt när man åkte därifrån! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får hälsa och gratulera Jane. Förstår att hon blev glad till keyborden! Såg riktigt gott ut med mongolisk mat, kanske vi kan testa det när vi kommer till dig. Idag ansökte jag om Esta till farmor:)Saknar dig och dina braiga tankar när jag vill diskutera:) Må gott, kram!

2013-09-03 @ 17:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0