LAZY SATURDAY

Idag har varit en produktiv dag! Eller inte...

Jag tog en (välbehövlig) sovmorgon till 10-tiden. Dock är jag fortfarande inne på Kaliforniens tid, alltså tre timmar tidigare, så det var som att vakna vid 7.

Jag fixade med saker på min dator, skypade med min snygging Jossan och sedan fixade jag med tjejernas tvätt innan Johanna plockade upp mig.

Vi åkte till Cosi's för en sen lunch och hängde där ett tag innan Victoria kom till oss. Vi köpte även froyo och sedan åkte jag och Victoria och handlade matvaror och åkte hem till henne. Hon var ensam hemma ikväll, så vi passade på att laga tacos (varför ska det alltid bli så spicy hos dig?! Hahaha) till middag och sedan tittade vi på Top Gun och Tigers film (från Nalle Puh) och åt glass. Så mysigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0