LÖRDAG

På förmiddagen drog jag och Victoria på ett zumbapass kl 10. Efteråt var man helt slut i kroppen, kändes riktigt skönt!

Sedan drog vi och handlade, så skjutsade jag hem henne och jag åkte hem till mig och städade i ordning lite i huset och sedan slängde jag mig i soffan och tittade på film, så skönt!!! Jag hann även med att Skypa med mamma och pappa en stund innan Victoria kom till mig igen. :)

Vi började fixa i ordning tacos och kladdkaka inför kvällen då några svenska tjejer skylla komma hit då jag var ensam hemma! Johanna kom hit efter fyra och pluggade lite med Victoria också! Men mitt i allt ser vi två brandbilar utanför grannens hus, så blev vi nyfikna och undrade vad som hade hänt... Men vi fick inte reda på nåt mer och en stund senare var de borta.

Runt sex började tjejerna komma hit och vi blev 8 st till middagen och så kom en till när det var dags för efterrätt. Så trevligt så! Det var tre tjejer som jag aldrig träffat förut, och några andra hade jag bara träffat en-två gånger. Vi får fixa ihop något mer snart igen! ;)

Juste, jag fick även choklad av två tjejer som tack för att de fick komma, ska bli så gott att äta! Haha! 



Kommentarer
Postat av: AK

Woho, kommer du va zumbaproffs sen eller :D? Keep it up! Jag har gått på aerobics och jag inbillar mig att de är liknande.. Känner mig lite borta ibland :D

2013-09-22 @ 22:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0