LÖRDAG

Idag började dagen med att mamman frågade mig om jag kunde skjutsa Anna på tennis, för hon behövde fixa inför brunchen hon skulle hålla i idag. Så jag sa javisst (även fast jag är ledig, men man för ju ge och ta lite). 

När vi kom hem från tennis fixade vi oss och vid 10.30-11 kom gästerna på brunch. Det var folk från mammans gamla jobb, och det kom även två bebisar och en tvååring, så gulliga! Det ena paret med en tremånaders bebis är ett gaypar och de är så snygga och trevliga! Älskar speciellt den ena killen, helt underbar! :D Och maten var riktigt god också. Åt fattiga riddare för första gången, tummen upp! 

Vid fyra åkte jag och tittade på Anna som spelade softball. Det var en ganska seg match där det inte hände så speciellt mycket, men Jane och jag underhöll oss på läktarna. ;)

Efter matchen åkte vi hem och åt mexikansk mat från en restaurang här där jag bor och på kvällen har jag tittat på film. En skön lördag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0