MÅNDAG IGEN

Alltså. Tiden går så sjukt fort!!! Det är redan måndag igen, en ny vecka har börjat och det är redan 9e september!!!
 
Iallafall. Idag började Anna skolan så hon har varit borta från kvar över åtta till tre, men Jane börjar inte förrän på torsdag så jag har varit med henne hela dagen. Vi har lekt med dockskåpet, läst böcker, ätit lunch, varit till biblioteket och lånat nya böcker, jag har fixat med tvätt, Jane har kört sparkcykel och så har vi varit på promenad samt lekt med hunden.
 
Vid tre kom Anna hem och vi chillade ett tag till fyra då jag skjutsade henne till tennisen och hängde där till sex när hon slutade. Vi åkte hem, jag fixade middag till oss två då Jane redan hade ätit och sedan gick jag ner till mig för att titta på film!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

just det, fick ju ett sådan fint kort på tjejerna. Hälsa och tacka:)

2013-09-10 @ 14:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0