MÅNDAG

Hej hej!
Idag efter att ungarna dragit till skolan fixade jag med deras tvätt sedan tvättade jag en tvätt åt mig också. Jag åt frukost och gick sedan ner på rummet och chillade en stund innan jag skypade med Jossan! Bästa på hela dagen!

Sedan fixade jag lunch, surfade runt på nätet och så gick jag och mötte Anna vid bussen.

Väl hemma började hon göra läxor och höll på i 45 minuter, under tiden hann Jane komma hem och så åkte hon och mamman iväg på karate.

Jag och Anna åkte till hennes tennis strax efter fyra och nu sitter jag här och chillar, 1,5 h helt för mig själv, underbart! ;)

Ikväll blir det väl middag, mer läxor och sedan tv/spela UNO/göra armband eller nåt sånt som vi brukar göra innan läggdags. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0