TISDAG

Idag har jag och Jane hängt. Fast jag fick nästan tre timmars ledigt mitt på dagen då Jane skulle på en grej och mamman tog henne dit + de fixade något mer samtidigt som de var ute, vilket var himla skönt för mig! Haha. Jag vaknade liksom dödstrött sååå det var skönt att slippa vara speciellt social ett tag iallafall.

Jag passade på att vika undan min tvätt, åka till gymmet och simma och titta på ett avsnitt av United States of Tara som jag började titta på igår, rolig serie det där!

Vid halv två kom de hem igen, då fixade jag lunch till mig och Jane och sedan visade mig hon några musikvideor på iPaden och vid tre kom Anna hem.

Tjejerna har varit ganska störiga mot varandra hela dagen sen Anna kom hem men jag har kunnat hantera det. Vi har ändå kunnat titta på videor, lekt med dockhuset, spelat UNO, fixat med mat och lekt med hunden. Men vid halv nio kom pappan hem så då gick jag ner till mig. Jag ska försöka somna tidigt idag, så kanske jag känner mig lite mer utvilad imorgon bitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0